GMP - DUDE - BUCOVINA - VANZARI

Vanzarile la Bucovina plata au crescut cu 247% in luna inuarie 2003 fata de aceeasi perioada a anului trecut, informeaza compania de distributie RBD. Campania a fost derulata pe Pro TV, EuropaFM. , Radio Total si ProFM, Academia Catavencu, Avantaje, TV Mania, Cosmopolitan, Mami, PRO TV magazine si Playboy si a avut un buget de 400.000 USD ratecard.

 

Campania contine print Ad-uri, spot audio si trei spoturi video avindu-l in rolul principal pe supereroul Niky Dude - Niky Dude sarind de pe bloc, Niky Dude incercind sa opreasca un tren si Niky Dude in lupta cu un pitbull (restras de CNA).

 

Cresterea a fost progresiva pina in luna decembrie a anului 2002, iar odata cu declansarea campaniei de promovare a produsului vinzarile au cunoscut un salt spectaculos. Campania publicitara pentru Bucovina plata a fost dezvoltata de GMP Advertising pe conceptul "Pentru viata echilibrata Bucovina plata" si s-a derulat in perioada decembrie 2002 - ianuarie 2003.