FESTIVAL OF IDEAS - intre un festival international si o mandrie nationala

Agentiile romanesti de publicitate au primit cele mai multe nominalizari la Festival of Ideas de la Novi Sad dupa agentiile din tara gazda, festival ce a avut loc in perioada 5-7 Martie.

 

GMP Advertaising a castigat Premiul Special la categoria Print,Grafica si Design cu "GMP Nutts", singurul premiu obtinut de Romania. De asemenea, GMP a mai primit doua nominalizari la categoriile Web Design cu "Beer Festival" ( (h t t p : / / w w w . f e s t i v a l u l - b e r i i . r o) ) site realizat impreuna cu WebDesign si la TV cu "The Straw" - Erektus.

La categoria Campanii Publicitare au fost nominalizate doua creatii ale Grafitti BBDO Romania : "The Experiment" si "Romtelecom pentru Romania"; la categoria Web Design nominalizari au avut si Green Pixel cu "INES Advertising" (www.inesadvertising.ro (h t t p : / / w w w . i n e s a d v e r t i s i n g . r o) ) si WebStyler cu "Gett's" (www.getts.ro (h t t p : / / w w w . g e t t s . r o) ).

 

De mentionat ca Green Pixel a participat cu o singura lucrare iar WebStyle cu doua lucrari.

Serbia si Muntenegru a obtinut 19 nominalizari si 13 premii, 4 din cele 5 premii mari ale festivalului fiind castigate de aceasi tara gazda. Juriul a fost format din cinci sarbi, doar unul dintre ei lucrand in industria publicitara.

 

Premii speciale putine si nominalizari tot putine, au mai obtinut si celelalte tari participante(Macedonia, Croatia,Slovenia Ungaria) pentru a nu se supara nimeni si pentru ca festivalul sa para a avea un caracter international. Daca si-ar fi pastrat caracterul national, festivalul ar fi fost cu siguranta un mare succes si un pas inainte pentru publicitatea din Serbia.

 

La festival au participat agentii multinationale cu renume: Graffiti Bucuresti, Leo Burnett Budapesta, Lowe Digitel Zagreb, Idea Plus DDB, Walter Thompson Belgrad.

 

Anul urmator se anunta un juriu international care ar putea face din festival un adevarat eveniment in publicitatea din centrul si sud-estul Europei. Agentia organizatoare, Hammer Creative, a realizat o serie de lucrari care au participat la festivaluri de prestigiu din lume si a facut tot ce a putut, cu mai putin de 15 oameni, intr-un timp record si cu un buget aproape inexistent, pentru ca festivalul sa atraga atentia pentru anul urmator.

 

Imagoo este partenerul pentru Romania al acestui festival. Mai multe informatii despre acest festival le puteti gasi pe imagoo.ro (h t t p : / / w w w . i m a g o o . r o) . In curand revista Imagoo va prezenta unele din lucrarile Hammer Creative.