nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Analiza

Un seminar adresat clientilor s-a transformat intr-un discurs despre om

Miezul de ieri la Ad’Or a fost la mijloc, nu?

Intre seminariile “Marketingul direct – arma secretă a publicităţii” si “SCORE” de Edmund Petri (membru al juriului) sustinute ieri la Ad’Or, a fost seminarul lui Şerban Alexandrescu- “Headlines vs. deadlines”, care face obiectul acestui articolas.

 

Primul seminar a fost plictisitor si probabil platit. Ultimul a stat sub semnul unor rasete la niste spoturi, aratate de Edmund Petri pe care poate le stiam ( chiar daca nu le vazusem) cu un ochi la proiector si cu unul la ceasul ce ar fi trebuit sa arate in curand Ora Romaniei (na!).

 

Ce a facut Alexandrescu a fost mai degraba o lectie de viata, o experienta impartasita, o incercare de a surprinde fenomenul publicitatii dinspre interior prin spectrul valorilor umane.

Unde e nostalgia paradisului pierdut, pe unde mai sta Timpul si daca mai are rabdare cu noi? Ce ne facem cu tehnologia moderna care dezumanizeaza? Basca, diferenta dintre natural si artificial…

Revolta existentiala are si un slogan: “Mai mult timp pentru deadline!”

Clientul aproape a lipsit de la seminar. Poate ca e bine pentru advertisingul de la noi, dar clientul de factura kantiana asa cum il stiu eu probabil ca se supara.

Iulian Trasa

Data publicării: imagoo.ro | 2003
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Arkeia: noua versiune a Server Backup a fost lansata la CeBIT Hanovra

Fabia Lady Limited Edition iese pe piata

VERITAS Software continua sa fie lider al aplicatiilor pentru fisierele de sistem, backup si arhivare

Momente de vis la Verbier pentru cei patru romani castigatori ai promotiei Carlsberg


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server