Intre seminariile “Marketingul direct – arma secretă a publicităţii” si “SCORE” de Edmund Petri (membru al juriului) sustinute ieri la Ad’Or, a fost seminarul lui Şerban Alexandrescu- “Headlines vs. deadlines”, care face obiectul acestui articolas.
Primul seminar a fost plictisitor si probabil platit. Ultimul a stat sub semnul unor rasete la niste spoturi, aratate de Edmund Petri pe care poate le stiam ( chiar daca nu le vazusem) cu un ochi la proiector si cu unul la ceasul ce ar fi trebuit sa arate in curand Ora Romaniei (na!).
Ce a facut Alexandrescu a fost mai degraba o lectie de viata, o experienta impartasita, o incercare de a surprinde fenomenul publicitatii dinspre interior prin spectrul valorilor umane.
Unde e nostalgia paradisului pierdut, pe unde mai sta Timpul si daca mai are rabdare cu noi? Ce ne facem cu tehnologia moderna care dezumanizeaza? Basca, diferenta dintre natural si artificial…
Revolta existentiala are si un slogan: “Mai mult timp pentru deadline!”
Clientul aproape a lipsit de la seminar. Poate ca e bine pentru advertisingul de la noi, dar clientul de factura kantiana asa cum il stiu eu probabil ca se supara.
Iulian Trasa