In afara de berile de dinainte, din timpul si cafeaua (multa) de dupa? Pai am devorat niste spoturi pe care le mai gustasem si inainte pe net sau din arhivele personale si ale prietenilor la fel de personali.
Selectia in sine s-a intalnit cu gustul unui public care este de o cu totul alta factura decat cea a forumistilor bizului sau a oameniilor din industrie. Lumea a venit sa se distreze si nu sa vada daca conceptul x e bine declinat sau daca executia y e “recurenta” cum ar spune Teodora Migdalovici. Iar spoturile prezentate la Sala Palatului numai de umor nu au dus lipsa.
Faptul ca am avut o seara de divertsiment ( pe alocuri atmosfera era de festivalul berii) s-a vazut, mai ales, la cele cateva calupuri de spoturi cu tema siguranta la volan. Dupa 4-5 spoturi in care sangele pe caldaram si capetele sparte umpleau ecranul, sala fluiera.
Insa, exact acest de spoturi arata o parte din diferentele fata de advertisingul de afara. Nu in sensul de calitate sau de concept, ci de executie. Chiar ma gandeam ce impact ar avea spoturile acestea in Romania in conditiile in care la noi socantul este evitat.
In ciuda unei deschideri recente catre campaniile sociale, subiectele tabu ale societatii sunt inca tratate cu manusi sau in cel mai bun caz cu umor.
Dar sa revenim la eveniment. A fost cald, a fost o sala plina, au fost spoturi pe care le-am vazut si anul trecut, lumea s-a distrat... Dar parca asta v-am mai spus.
Ştefan Chiritescu